středa 16. září 2009

Úterý - konečně zase lezení

Po dopolední honičce kolem papírů a setkání se studijním poradcem jsem odpoledne zašel v rámci tzv. Fresher's weeku do hlavní sportovní budovy, kde se prezentovaly asi všechny sportovní kluby na GU (Glasgow University). Až mě překvapilo, co se tu dá všechno dělat - Karate, Box, Skydiving, Kendo(něco jako karate), americkej fotbal, šachy, plachtění, frisbee a já nevím co ještě. Já jsem šel ale k Mountaineering clubu na jisto :-) Pokecali jsme chvíli s lidma z klubu a pozvali nás boulderovat po kampusu. Moc jsem nevěděl, co si pod tím mám představit, ale vypadalo to tak, že jsme zašli do historický části kampusu, kde byla hromada lidí, mimochodem, a lezli jsme tam po všelijakých sloupech, lomených obloucích, římsách, v komínech mezi budovami, lidi fandili, povzbuzovali jak blázni a co bylo nejlepší, tak ostraha taky, nevím jak to bylo domluvený, ale čekal jsem, že nás každou chvíli sundají dolů, ale oni ještě povzbuzovali, že na ten sloup se vylézt určitě dá a ať to ještě zkusíme. Párkrát jsem se ještě prošel po Slacklane a vyrazil jsem na kolej na večeři a pak zase lízt do Kelvin Hall. Tentokrát tam byly postavený cesty a ohodnocený, takže se mi povedlo několik V4+ a V5, ale co to vlastně je u nás, to sám netuším. A jakmile jsem dorazil zpátky na kolej, tak Petra s Alenou chtěly do nějakýho klubu, tak to jsem je nemohl nechat jít nočním Glasgow jít samotné a musel jsem je doprovodit. Atmosféra tam byla parádní, škoda že zavírali už o půlnoci, musím říct, že u kytary a mikrofonu se tam vystřídalo i několik lidí od nás z kolejí a máme tu mezi sebou fakt nadaný muzikanty, zejména Briana z USA.

Abych nezapomněl, na bytě jsou konečně plné všechny pokoje, složení je následující: Čína, Taiwan, Libye, Kazachstán a ČR. Dobrá směs, co? :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat