pondělí 7. září 2009

Welcome Erasmus students

Tak dneska nás konečně přivítali , hodinová přednáška o Skotsku, Glasgow a univerzitě.. Podle toho jak to tam prezentovali, tak všichni slavní lidé na světě jsou Skoti. Prej 61% americkejch prezidentů má Skotský původ nebo v rodině nějakýho Skota, nevěřím. Jinak slavní rodáci, tak co sem si zapamatoval, tak třeba Gordon Brown, lord Kelvin, James Watt a spousta dalších. Prej se podíleli i na vynálezu televize, žárovky a já nevím čeho všeho ještě, ale podílet se neznamená to vymyslet, to by se potom mohli češi taky podílet na kdesčem. Následovala krátká procházka po městě večeře na koleji, kde mám mimochodem stále 5 pokojů pro sebe, zatím ke mě nikdo nechce :-) a pak už konečně bouldering v Kelvin Hall - celkem malej, ale příjemnej boulder uvnitř obrovskýho sportovního komplexu. Potkal sem tam pár lezců, všechno udávali v nějaký pro mě podivný klasifikaci, ale na to se rychle adaptuju, hlavně sem ale zjistil, že nejlepší lezení ve Skotsku, prej snad i v UK, je v Dumbartonu, u Dumbarton Castle. Je to asi 20mil od mýho bydlení, tak možná popřemýšlím o tom, že bych sehnal někde kolo :-) Uvidíme, každopádně se tam leze i za mokra, což je docela důležitý tady, takže se tam asi dost brzo vydám. Takže to je pro dnešek asi vše, jdu si dát ještě pár cviků na chorý rameno a upadnout do kómatu, mám toho dneska dost..

Žádné komentáře:

Okomentovat