sobota 27. února 2010

Ráno sem volal na support, že mi nejde internet, když sem se konečně dočkal, tak se mě ptali co to píše, tak sem to zkusil znova a připojil sem se, no není tohle pech :-) Aspoň, že to od tý doby jde.. Odpoledne mě Jo aspoň jistila, když už nemůže lízt kvůli zraněnýmu prstu, bylo by to fajn, ale ono z toho vyplynulo, že sem měl minimální pauzy mezi cestama, takže sem si zalezl až až, vzal sem to od 6a, přes 6b, 6c, 7a, 7a+, 7b až po 7c, v tom sem si zase poseděl, ale zase sem udělal o krok víc a pak sem zkusil dvě 7a, obě OS, celkem se dařilo, hlavně aby to vydrželo až do Finále, už se nemůžu dočkat... Na cestě domů ze stěny jsem zašel do starých doků, po tmě bych se tam asi fakt nevydal, rozbitý sklo všude, rozmlácenej barák, křoví všude možně, potkal sem tam i takový tři zajímavý idividua, co na mě pořvávaly, že to je soukromej pozemek - prolezl sem sice dírou v plotě, ale jejich pozemek to teda 100% nebyl :-) Ale i to je část Glasgow, docela zajímavá.. Večer sem byl s Iainem v hospodě, super sme pokecali, další člověk, co asi přijede do Čech.. Jo a jediný pivo, co on a jeho kámoši pili byl Budvar :-D Dokonce věděli, že to je český pivo :-)

Fotka: tuhle pózu mají prostě asi naučenou...

3 komentáře:

  1. Super fotka! Asi ji něco tíží na prsou. ;-) My tady máme jenom racky. Jinak o zviřátko nezavadíš.

    OdpovědětVymazat
  2. :-D dneska jsem je zase fotil, jsou pěkně mazaný, hodil sem jim oříšek, tak jedna šla k němu, koukám na ní a najednou se otočím a z druhý strany po tom oříšku šly hned dvě o kterých sem vůbec nevěděl :-) hold na to šly týmově :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vzaly si šedý kožichy a hrajou si na vlky. Co by tam taky celý ty dny dělaly. :-D

    OdpovědětVymazat