čtvrtek 4. března 2010

Dneska byl jenom marketing, povinný workshop, z naší skupiny jsme tam byli jen já a Petra, takže to bylo víceméně o tom, že jsme tam přišli udělali si čárku za účast a šli diskutovat projekt na kolej a pojídat u toho štrůdl, kterej mi přivezl pan Stehno (mockrát za něj děkuju!). Odpoledne jsem byl na stěně, tam se docela dařilo, několik V6, jedno V7 a pak jsme s Jo večer řešili co že to má vlastně s prstem.. Snad to nebude vážný, jen nějakej čas odpočinku by to měl spravit (aspoň podle toho co radí Dr David). Když jsem jí šel vyprovodit domů, tak jsem potkal lišku, ale samozřejmě jsem s sebou neměl foťák, škoda.. Když jsem dorazil na kolej, tak jsem si všiml, že jedna motorka co tu stojí v areálu (Cagiva Mito), tak jí svítí kontrolky, tak jsem zjistil, že si tam ten člověk nechal klíčky, takže ještě byla sranda s klíčkama, no nakonec se mu je povedlo předat, ale ten číňan byl tak zmatenej, to bylo šílený, hlavně on skoro nemluvil anglicky, fakt by mě zajímalo co tady dělá :-D No, nebylo toho dneska málo.. Jo, abych nezapomněl, ráno, když jsem šel pro ten balíček, tak jsem v hotelu Hilton vrazil nosem do dveří, asi jsem ještě spal nebo co... :-)

Fotka: po čase zase univerzita :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat