úterý 16. března 2010

Tak dneska sem po večerním lezení šel do Asdy nakoupit. Neprodali mi tam pivo! Achjo.. Když mi u pokladny řekla, že mi neprodá pivo, tak sem řekl, že mi osmnáct rozhodně bylo.. Zasmála se a že prej po desátý večer nemůže ze zákona prodat žádnej alkohol.. Sice teda nechápu smysl toho zákona, ale budiž :-( Na stěně to bylo docela dobrý, celkem mi to lezlo, akorát kůže na prstech se pořád ještě nedohojila.. Na závodech sem v sobotu byl dvanáctej z dvouset zůčastněnejch, takže dobrý.. Jako tým jsme byli sedmý ze sedmdesátidvou univerzitních týmů.

Fotka: tak takhle vypadají skály v Peak Districtu, konkrétně oblast Stanage Plantation

3 komentáře:

  1. Jéé! Hahaaa! Po desátý?! To máte ještě zlatý. Tady je to zakázaný už po osmý. To aby si šel člověk ráno pro zásobu na večer, co? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. no ja nevim, jakej to ma smysl.. clovek si chce udelat radost, po case si koupit dve plzne a kvuli blbejm deseti minutam ti to neprodaji.. by me zajimalo co za potrhlyho urednika tenhle zakon vymyslelo.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky netuším, co to řeší :-)

    OdpovědětVymazat