neděle 9. května 2010

Dneska jsem byl odpoledne v Dumbartonu, povedl se mi boulder Mestizo SS 7A+ a Gorilla Warfare 7A+, to bylo docela zajímavý plácání po hraně :-) Večer jsem šel ještě běhat, kromě toho, že sem si udělal parádní puchýř, tak jsem ještě potkal člověka v tzv. pozici "Superman" (ležel na zemi, jednu ruku pod hlavou a druhou nataženou vpřed). V hospodě bych to pochopil, ale na kruháku už míň, snad se o něj ten člověk, co u něj zastavil autem postaral..
A abych nezapomněl, v Dumbartonu jsem dneska asi hodinku lezl s chlapíkem, co se jmenuje Malcolm Smith, 2. místo ve světovým poháru v boulderingu v roce 2002. No, co ten tam předváděl za kousky, to se ani moc popisovat nedá, z ničeho skok do ničeho, na tom přebrat, atd... :-)

Video: video z přelezu Gorilla Warfare, sice tam není asi nic extra vidět, ale tak pro představu..

Žádné komentáře:

Okomentovat