pátek 21. května 2010

Dneska jsem ráno oběhal a vyřídil pár papírů pro domácí univerzitu a večer jsem byl s Intim v Auchinstarry Quarry. Vylezl jsem si jednu pěknou spárku na začátku Scream Severe 4b (obtížnost sice easy, ale když si člověk vynechá chyty, který v tý cestě jsou, ale vypadají jako, že jsou už mimo, tak to najednou je fakt funny and interesting climbing :-) ), pak jsme šli do sektoru nad vodou, tam jsem si dal Lion HVS 5b, moc hezká cesta spárkou v koutě a hned potom jsem si dal vedle The Return of the King E2 5c, taky parádní cesta, jen toho jištění tam bylo poskrovnu, ale nahoře se nějaký mikro vklíněnce dát daly, tak to nebylo tak zlý :-) Inti v tom pořádně poseděl, takže tam nechal jištění. Při slaňování sem si do všech zkusil rychlejc odsednout a paráda, Jarda by ze mě měl radost :-) Nakonec jsem si ještě vylezl Promontory Direct HVS 5a, parádní cesta hned u parkoviště, už jsem ji lezl, ale ta závěrečná spárka je fakt skvělá, takže sem si to zase užil :-) Desátá ale udeřila, takže jsme to zabalili, zpátky na vlak a na kolej...

Fotka: The Return of the King E2 5c, Auchinstarry Quarry

Žádné komentáře:

Okomentovat