středa 26. května 2010

Dneska jsme se chtěli vydat za počasím do Lake Districtu, ale předpověď nám plány zhatila, takže jsme jeli do Edinburghu na Ratho Quarry, tam nás pro změnu vypeklo počasí podruhý. Zapršelo, když jsme tam přijeli :-) Aspoň jsme šli na vnitřní stěnu do EICA Ratho, opět parádní lezení, jedno 7b+ se mi skoro povedlo OS, jen se se mnou otočil chyt, ale hned jsem lezl dál a šlo to celkem v pohodě, v týhle cestě těch chytů bylo volnejch asi 12, což bylo teda celkem frustrující :-( Pak jsem si tam zkusil ještě jedno 7b, s tím, že když se doleze do půlky, tak to je 7b, a když do konce tak 7c+, samozřejmě jsem vypadl dva kroky před koncem :-( Achjo.. Ale zalezli jsme si parádně i tak.. Nakonec jedno 6a+ v poklopeným profilu, hezká technická vyvažovačka a balancovaná :-) A odpoledne, když jsem dorazil zpět na kolej, tak se ozvali lidi z lezeckýho klubu, jestli bych nejel do Dumbartonu :-) To prostě nešlo odmítnout :-D Povedly se mi dva pěkný highbally a ještě jsem si trochu zapokusoval s foťákem... Jen bych ještě potřeboval zůstat na místě dýl, aby byla větší tma, ale už nás tlačil čas (v půl jedenáctý večer bylo ještě trochu vidět)...

Fotka: Pongo 6C, Dumbarton

Žádné komentáře:

Okomentovat