čtvrtek 6. května 2010

Dneska sem si musel zajít koupit boty, abych měl v čem normálně chodit a běhat. Takže sem zašel na stěnu, povedly se mi dvě V7 (asi 7A+), z nichž jedno bylo zvláště příjemný, celý za dvouprstový dírky v převise.. Až sem si říkal, že není možný, že bych něco takovýho vylezl, protože tohle mi obvykle moc nesedí. Tak sem si řekl, že zkusím, jestli to nebyla náhoda a přelezu to znova, tak nevím, asi to náhoda byla :-D A navečer jsem ještě šel zajet nový boty, teda spíš zaběhnout, ale já sem se fakt na kolej sotva došoural, měl sem toho dost :-) Legrační pohled na mě asi byl, když sem dobíhal :-D A pak, když má člověk radost, jak se pěkně proběhl, tak si v mailu přečte, že jeden kamarád zrovna doběhl 6 hodinovej běh s 3600m převýšením a 5 zdolanejma vrcholama. To sem si pak připadal, že sem se byl vlastně jen tak projít :-D

Fotka: Glasgow Tower


Žádné komentáře:

Okomentovat