neděle 30. května 2010

V neděli jsme vyrazili na severozápadní výběžek ostrova, oblast Neist, konkrétně do sektoru Financial sector. Ráno byly skály ještě trochu mokrý, ale během hodiny nebo dvou po tom, co jsme přijeli, tak to docela vyschlo a večer už byly suchý skoro všechny cesty. Celkem zajímavý bylo tam sledovat chlapíka, co dělal průvodce pro tuhle oblast a zrovna tam zkoušel prvovýstup v nějaký cestě. Vypadalo to celkem těžce, ale bylo to parádně zajištěný, každopádně těžko říct co to bylo... My jsme si zezačátku zkusili pár lehčích cest, já jsem se pak pustil do krásný spáry na levý straně sektoru, bohužel jsem si v tom jednou sedl, protože sem si nějak zamotal nohy a nevěděl jsem jak dál.. :-) Pak jsme si ještě užili asi 5 dalších cest, většinou všechno E1 nebo E2. Většina celkem zajistitelná. Pak jsem si vybral cestu 'Wish You Were Here' (Přej si tu být), naprosto parádní spára, asi 30m lezení, jen ten konec, tam bylo volný prostě úplně všechno, dvakrát mi zůstal v ruce asi 5kg šutr, a to jsem si fakt myslel, že tam musí držet jak přibitý :-) Každopádně jsem od tamtud koukal mazat opatrně pryč. Jonnie to na druhým ještě vyčistil od dalšího asi metráku volnýho kamení :-) Moc jsem teda nepochopil, co chtěl autor cesty tím názvem říct :-) Ale jinak to byla fakt nádherná linie a skvělý lezení... Byli jsme tam asi do 10 večer a ani nám to nepřišlo. Když jsme po poslední cestě balili věci, tak jsme nějak zapomněli zabalit taky šťáradlo, takže to si pravděpodobně ještě lezení na Skye užije, jen už s někým jiným :-)

Fotka: první: Jonnie za mnou dolézá A Fistful Dollarite E1 5b, parádní pohodová cesta
          druhá: Jonnie leze Wish You Were Here E2 5b


Žádné komentáře:

Okomentovat