úterý 30. listopadu 2010

Minulý týden se toho událo docela dost.. Založili jsme nový oddíl LKO Vysočina, tak nějak jsme se trhli z HO Doubrava... A to hlavní se událo o víkendu. V pátek večer jsem vyrazili do Brna za Dejvem, přespali jsme v jeho "holobytě" a ráno na půl osmou jsme už dorazili na stěnu Rajče, kde začínal závod Mejcup. Celkem v pohodě se nám povedlo dát všech 16 boulderů na Rajčeti a mohli jsme se přesunout na Friťák, kde byly vážně vypečený kousky, celkem 5 boulderů, ze kterých byly dva lezitelný a tři totální ufo problémy pro Adama, kterej nemohl přijet :-) No, nakonec se mi povedlo dostat na 37. místo, takže cíl prvních 30 se skoro povedl, vylezenejma boulderama jsem na tom byl stejně jako 24., jen jsem měl asi o 8 pokusů víc, což na 17 boulderech není moc, ale tak snad se zadaří víc příště.. Jardovi se povedlo 55. místo, Dejv 63., Mareček 64., Ondra, Roman a David s Hynkem byli na začátku druhý stovky, z 250 přihlášených celkem slušnej výsledek i pro kluky. Hlavně Ondra, David a Hynek zaslouží pochvalu, když si uvědomím, že lezou všichni asi rok. A abych nezapomněl na Kačku, ta byla 35. mezi holkama. Večer samozřejmě parádní finále, skvělá show a pak rozvoz domů. Nakonec jsme se museli ještě postarat o všechny naše zraněné, Dejv koleno, Kačka kotník, Martin prst, Mareček prst.

Fotky dodám hned jak budu mít foťák, Dejv mi ho odvezl do Brna.. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat