úterý 2. listopadu 2010

Tak o prodlouženém víkendu jsme byli na skalách v Ospu.. Parádní lezení, škoda, že to není o kousek blíž, ikdyž 5-6 hodin z Brna už není taková tragédie :-) Celkem se nám tam dařilo, Jarda s Dejvem celkem úspěšně pokoušeli jedno 7c Matamaros, oběma k přelezu chyběl jeden krok, padali až na konci cesty, Jarda si vysloužil zvláštní uznání všech přihlížejících lezců za vymýšlení odpočinkových míst i tam, kde by to nikoho nenapadlo :-) Mareček lezl celej zájezd s Ilonou, takže nejvíc myslím vylezl 7b+, detaily si nepamatuju, jen vím, že to bylo po "malejch a v kolmým", hold Mareček si umí vybrat :-) Co vylezla Ilona si nepamatuju, ale určitě nějaká 6a... Mě se tam zadařilo vylézt Hobita za 7c na flash a Matamaros 7c na druhý pokus. V sobotu mě ještě Dejv přemluvil, ať zkusím Corto za 8a, docela lituju, že mě nepřekecal dřív, už sem byl ten den unavenej, takže sem v tom vždycky někde spadl, ale příště to určitě padne. Kousek vedle nás tam zkoušel jeden kluk cestu Sanski par za 8c+/9a, začátek jsou celkem těžký kroky stropem a prej je to těžký až ve výlezu, pěkně se na to koukalo, ale to už je fakt někde jinde :-)

V pondělí jsem měl další kurz pro gympl na stěně, byl jsem překvapenej jak jsou šikovní, aspoň mi za pár let bude mít kdo tahat cesty :-)

Galerie na www.new-krobuzon.cz s fotkami z Ospu

Fotky: první a druhá jsem já v cestě Corto, poslední je oblast Mišja Peč

 

Žádné komentáře:

Okomentovat