pondělí 4. dubna 2011

O víkendu jsme s Marečkem a s Karlosem vyrazili do Krasu, nejdřív Rudice, tam měl Karlos v plánu Knoflíkovou válku, 9 a pak jsme chtěli vyrazit na Holštejn, tam jsem měl nějaký plány já, ale na Holštejně bylo všechno parádně zateklý, takže jsme jen přešli na Vaňousovy díry a zalezli si tam... Celkem se nám podařilo i něco vylézt, Karel dal Knoflíkovou válku, mě se povedla taky, ikdyž až na druhej pokus :( a pak jsem ještě na Vaňousech dal Epitu, 9, nádhernou cestu s technickou částí uprostřed a pohodovým vytrvalostním dolezem :) Potkali jsme tam i Adama, celkem suše se rozlezl v jedný 9+, slezl to jinou 10- a šel si pokusovat nějakej projekt :)

Fotky: Mareček nás celkem brzo opustil a šel se podívat do zoo na ledního medvěda, takže mám jen pár svých fotek z Epity





3 komentáře:

  1. Mareček šel do zoo na ledního medvěda????
    Vaňousovy díry jsou vděčný sektor když je jinde mokro, to znám. My jsme zalezli v sobotu na Doubravě, ale taky většina cest mokrá, takže nakonec jsme se dopachtili až na Čertův stolek, kde jsme se vyřádili. Jo a nakonec jsem přidal přelez toho traverzu v Brodu - The great one.. Dost dobrý boulder, ještě ho musí dát i zpátky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, přijel, dal dva pokusy v Knoflíkový válce, přejel s náma na Lidomornu a na Vaňousech jen koukl kdo je kolem a protože neměl bojovnou náladu, tak řekl, že se půjde radši podívat do zoo na ledního medvěda, a šel :)

    Jo, zpátky zkus ten traverz taky, není to zas takový drama, jak to vypadá, na dobrejch chytech i stupech se tam nechá v pohodě odpočinout při cestě tam i zpátky :)

    Co jste lezli na Čerťáku?

    OdpovědětVymazat
  3. lezli jsme Brněnského draka, Fotogenickou s tou variantou za sedm, a na závěr Slovenskou cestu 8, ale nem+li jsme friendy a k prvnímu je to tak 10 metrů navíc těžký kroky, tak jen přelz s horním, ale krásná cesta. Na Tarantuli 8+ nezbyl už čas.
    O víkendu plánujeme jet do Labáku, Vlčák možná pojede též, jen možná ne na oba dny. Já taky ještě nevím na stopro, mám teď službu za službou, ale rád bych. Co Ty?

    OdpovědětVymazat