pátek 18. září 2009

18.9. - pátek - Ibrox climbing centre

Na dnešek jsem se obzvlášť těšil. To, že tu někde mají stěnu v kostele jsem tušil, ale říkal jsem si, kdoví co to bude zač, ale to co tam bylo mi vyrazilo dech. Ve třech patrech boulder, 15-ti metrová stěna a ve třetím patře nad vstupem ještě další boulder a campusy. Pěkný, opravdu pěkný. Jen ta klasifikace jim tady asi moc nesedí, nebo nevím, čím to je, protože se mi tam dařilo onsightovat vše do 7a+, těžší už sem nezkoušel, nevím nevím, jestli jim to sedí, ale kdyby jo, tak by mě to těšilo :-) Vydržel jsem tam skoro 4 hodiny. Byl to vlastně sraz horolezeckýho klubu a na tuhle první hodinu tam přišlo asi 50 lidí, docela hodně, tolik jsem nečekal. Každopádně navečer už jsem jen sehnal nejvýhodnější letenky, jaký se ještě domů daly a pomalu se chystám do postele, pokud zítra vyjde počasí, tak pojedeme na Ben Nevis (nejvyšší hora Británie).

Žádné komentáře:

Okomentovat