pondělí 21. září 2009

19.9. - Huntly's Cave

V sobotu jsme se vydali na severovýchod do Glasgow k městu Aviemore (asi 2,5hodiny od Glasgow), protože v oblasti kolem Ben Nevisu mělo být počasí na prd, respektive pěkné, ale ne na lezení :-) Nejdřív jsme se vydali ke stěnám Shelterstone Crags, ale byli jsme už v mracích a začínalo mrholit a zdálo se mi, že každou chvíli začne pršet, takže se mi do těch 100 metrových stěn nechtělo, mokrá skála, mokro kolem mě, vůbec mě to nelákalo, takže jsme vymysleli náhradní plán. Vrátili jsme se k autu a zajeli o 20km dál do Huntly's Cave, parádní lezení, podobný u nás asi labáku, lištičky, spáry, trhlinky, prostě pěkný lezení :-) Vylezli jsme si tam asi 5 cest a pak už nebyl čas a museli jsme zpátky pro další trojici, co se rozhodla zůstat na Glenmoru. Abych nezapomněl, v poslední cestě co jsme lezli Jonnie založil frienda tak, že nešel vyndat.. Takže ho zkoušel dostat ven ze spáry při slanění a podařilo se mu ho vyndat tak, že už nepůjde zase nikdy nikam zandat.. Rozlámal ho na kousky, asi proto, že fakt nešel ven, ale Britové za sebou ve skále ze zásady nic nenechávají :-) Cesta zpátky byla dlouhá, a tak jsem větší část ukázněně spal, abych nerušil Jonnieho v řízení.. Jakmile sem dorazil na kolej, tak sem upadl na postel a pak už si jen pamatuju, jak mě ráno budil telefon :-)

První fotka je Jonnie při vyndávání zaseklýho frienda a druhá já v klíčovým kroku v nějaký E1 5c.


Žádné komentáře:

Okomentovat