pondělí 21. září 2009

20.9. - neděle - odpočinek

V neděli ráno mě vzbudil telefon, kde byla sms s dotazem, jestli nechci jet na celý den na výlet, abych řekl pravdu, ani se mi nechtělo, únava po včerejšku, lednička prázdná.. Takže sem v poledne zašel na nákup opět do Asdy, tentokrát né do té, co je u stadionu Celtiku Glasgow, ale do té co je u stadionu Rangers, takže asi o hodinu a půl cesty blíž. Rangers mají stadion docela pěknej, stará hlavní tribuna, nová konstrukce střechy na ní.. Odpoledne jsem si zašel zaboulderovat asi na hodinku hned vedle koleje na železniční viadukt.. Holky dorazily asi v půl desátý totálně hotový, ale stálo to snad za to, byly v St. Andrews, je tam nejstarší univerzita v Británii a studovala tam prej snad celá anglická rodina.

První fotka jsem já na železničním viaduktu a druhá je hlavní a nejstarší tribuna stadionu Glasgow Rangers.


Žádné komentáře:

Okomentovat