neděle 14. března 2010

V neděli jsme celej den lezli, ráno jsem vylezl jednu cestu, ale strašně sem u toho vymrzl, protože foukalo jak blázen. Takže jsem pak šel boulderovat a odpoledne jsme našli takovou oblast schovanou před větrem, vypadalo to trochu jako lom s malým jezírkem. Vylezl jsem si nejhezčí cestu v sektoru, natraverzovalo se nad vodu na takovou polici a pak se asi půlka cesty lezla prstovou spárkou nebo po bočácích, škoda jenom, že sem v jednom místě sednul do vklíněnce, protože jsem přehlídl stup.. I tak jsem si to užil.. Večer jsme kolem devátý vyrazili do Glasgow a ve čtyři ráno sem byl v posteli.

Pověstnej britskej grit se mi hoooodně líbil, jen by to chtělo tam ještě zajet a trošku tam zdomácnět.. Ještě v pondělí cítím, že mám z toho drsnýho materiálu prolezený prsty...

A jen tak pro zajímavost, ten sektor, ve kterém jsme byli se jmenoval Lawrencefield.

Fotka: parádní šutr, na kterej jsme vylezli ze všech stran :-) tahle levá strana hrany byla docela zajímavá, vypadalo to, že je těžkej začátek, ale ještě těžší bylo se po těch oblých chytech vyškrábat nahoru :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat