čtvrtek 1. dubna 2010

Na čtvrtek byl naplánovanej sektor Rocca di Perti, tam už sme byli loni. Parádní cesty ve skvělejch velkejch převisech. Rozlezli sme se na 25metrovým 6b Mug a asi 20metrovým 6c Rock Rapid a pak už sme s Marečkem vyrazili na 7a+ Peace, Mareček sice minul slaňák a dolezl k jinýmu, ale za OS bych mu to asi uznal, ikdyž mi teda nepřišel poslední krok ke slaňáku zrovna zadarmo. Takže já sem to měl jenom PP, prvním pokusem. Pak sem zkusil vedle Jardovu vysněnou cestu War 7b+ na OS. Sice sem to vylezl, ale asi tak 10m sem lezl od borháků napravo místo nalevo (nalevo to lezl kdysi prej Mareček a Jarda to tak teď teda zkoušel taky), ale protože sem v tom nikoho předtím neviděl, tak by mě vážně z odpočívací police nenapadlo lízt doleva a dolů, když přímo nade mnou byly chyty a dosáhl sem pořád na všechny borháky, na to abych to lezl znova sem se už do konce výjezdu nedostal, takže je to zatím 7b+ OS tak nějak s otazníkem a budu to muset ještě vylízt příště znova a zleva :-) Pak jsem ještě zkusil jedno 7b+ ob cestu vedle, ale prvním pokusem sem v tom boulderu na konci spadl, tak sem si jenom zkusil ten boulder samotnej a to sem vyřešil, takže ta na mě taky čeká příště.

Fotka: závěrečný boulder ve variantě Hambreho, Realta Capovolta  7b+

Žádné komentáře:

Okomentovat