pátek 2. dubna 2010

V pátek jsme se s Dejvem trhli a vyrazili do oblasti Le Manie, pro mě asi jedna z nejlepších ve Finale. Cesty do 20m, v obrovských převisech :-) Povedla se mi tam prvním pokusem cesta Museo del'Uomo 7b, bohužel sem loni nebo kdy to bylo viděl Dejva v týhle cestě na videu, takže pouze flash. A hned vedle bylo další 7b Orrilo, to se mi na OS povedlo, pěkná cesta po dost kousavejch dírkách, předváděl sem tam docela šílený kroky, ale to je prostě OS pokus no :-) Sranda byla, že přede mnou to lezl jeden kluk a já sem to chtěl zkusit na OS, takže se na něj všichni koukali jen já sem tam stál zády k tý cestě :-D Nakonec sme ještě odpolene zkusili 7c+, ale to bylo docela mimo, prsty už to nepobíraly. Dejv nakonec vylezl to 7b Museo del'Uomo, ale chtěl nechat expresky i v Orrilu, už je ale nechtěl vycvakávat, to snad ani nebudu popisovat, jak jsme je vycvakávali, každopádně to byla sranda (teda bavili se všichni okolo kromě nás) :-D

Fotka: Museo del'Uomo 7b

Žádné komentáře:

Okomentovat